جلسه فوق‌العاده هیئت دولت در پی شهادت رییس جمهور واکنش‌های جهانی به شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه رئیسی در آخرین دیدارش با مردم چه گفت؟ + فیلم پیام تسلیت مقامات و شخصیت‌ها برای شهادت رئیس جمهور و هیات همراه رهبر اکثریت سنای آمریکا: شواهدى از خرابکارى در سقوط بالگرد رئیس‌جمهور ایران نیست ترور سردار رادان تکذیب شد فرمانده سپاه عاشورا: سرنوشت بالگرد و مسافران آن را نمی‌توان تایید کرد اولین فیلم از نمای دوربین‌های هوایی از لاشه بالگرد رئیس جمهور کولیوند: آثاری از زنده بودن سرنشینان بالگرد مشاهده نشده است + فیلم محل بالگرد رئیس جمهور پیدا شد + عکس و فیلم چین: آماده ارائه هرگونه کمک به ایران هستیم منطقه طویل که پهپاد ترکیه شناسایی کرده کجاست؟ + جزئیات حمله پهپادی مقاومت عراق به اهداف حیاتی در بندر ایلات (۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | جهان نگرانِ ایران واکنش رئیس مجلس ترکیه به سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور تیم‌های اعزامی باید تا الان به مختصات اعلامی پهپاد ترکیه‌ای رسیده باشند اطلاعیه شماره ۵ ستاد ملی مدیریت شرایط اضطراری هلال‌احمر مختصات محل دقیق سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور مشخص شد + فیلم و عکس درباره هلی‌کوپتر Bo۱۰۵ که پوتین برای کمک به عملیات تجسس به ایران فرستاد + جزئیات و عکس
سرخط خبرها

باند قاچاق سلاح در سیستان و بلوچستان منهدم شد| کشف ۱۱۲ قبضه سلاح از قاچاقچیان+ جزئیات

  • کد خبر: ۱۵۹۸۷۳
  • ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
باند قاچاق سلاح در سیستان و بلوچستان منهدم شد| کشف ۱۱۲ قبضه سلاح از قاچاقچیان+ جزئیات
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات و کشف بیش از ۱۰۰ قبضه انواع سلاح و مقادیر زیادی مهمات خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: همکاران ما در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی کردند که به قاچاق سلاح و مهمات از مرز‌های سیستان و بلوچستان به داخل شهر‌های استان اقدام می‌کرد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: این باند قاچاق امروز دو محموله سلاح را به شهر‌های خاش و ایرانشهر گسیل کرده بود که پلیس همزمان دو عملیات دقیق و هوشمند در این شهر‌ها علیه اعضای این باند اجرا کرد.

وی ادامه داد: طی این دو عملیات ۱۱۲ قبضه انواع سلاح شامل ۱۰۴ قبضه کلت، ۶ قبضه کلاشینکف، یک قبضه گرینوف، یک قبضه شکاری و همچنین تعداد ۱۱۳۷ عدد فشنگ کلاش، ۴۴۴ عدد فشنگ گرینوف و ۲۱۵ عدد خشاب کلت، ۶ عدد خشاب کلاش و مقادیری قطعات سلاح و مهمات کشف ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این رابطه سه نفر قاچاقچی دستگیر شدند و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتوسیکلت هم توقیف شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->